Jak prodávat zboží na Amazonu díky kurzu Megabyznys



Jak prodávat zboží na Amazonu díky kurzu Megabyznys



0%

Zdeněk Steiner Jak prodávat na Amazonu, kurz MegabyznysOnline trénink, pocházející z dílny úspěšného podnikatele Zdeňka Steinera, pod názvem "Megabyznys" představuje mentoringový kurz z oblasti prodeje na Amazon.com. Konkrétně zde získáte bohaté know-how a zaručené postupy, směřující k efektivnímu prodeji fyzických produktů pod vlastní značkou na světovém trhu.Pro koho je určen kurz "Megabyznys"Tento unikátní kurz je pro všechny z Vás, kteří máte blízko k online světu a chcete s jeho pomocí začít vydělávat slušné peníze. Můžete být uplný začátečník bez jakýchkoli podnikatelských zkušeností či zarytý podnikatel, který podnikání na Amazon.com bere jako další investici či rozšíření svého dosavadního portfólia.  Proč realizovat prodej na Amazon.com?Doslova raketový vzestup ve světě zaznamenalo podnikání na Amazon.com. V podmínkách České republiky a na Slovenku zde působí pouze hrstka podnikatelů, jejichž výsledky ovšem dosahují markantní výše. K hlavním výhodám zejména patříPRODEJ PO CELÉM SVĚTĚSíť Amazon.com Vám umožní podnikání v rámci celého světa, už nikdy nebudete omezováni hranicemi či lokálním trhem. SNADNÁ LOGISTIKAČinnosti spojené s logistikou zboží za Vás převezmou zaměstnanci center Amazonu. Příjem dodávky zboží, objednávky či vyřízení nepříjemných reklamací tak již nebude Váš problém.VYTVOŘENÍ OSOBNÍ ZNAČKYNa zahraničním trhu budete prodávat a propagovat zboží pod Vaší vlastní značkou.CELOSVĚTOVĚ NEOMEZENÉ VÝDĚLKYProdejní síť Amazon.com představuje skutečně neomezené zbohatnutí, jelikož limity a horní hranice zisků si určujete pouze Vy sami. ČTYŘ-HODINOVÝ PRACOVNÍ TÝDENProdej na Amazonu.com se vyznačuje minimální časovou náročností, tudíž Vám zbyde mnoho času jen a jen pro sebe. RYCHLÝ START VAŠEHO PODNIKÁNÍV rámci několika málo měsíců může být Váš byznys živý, prosperující a především výdělečný, žádný jiný typ podnikání Vám neumožní tak rychlý růst. O online kurzu "Megabyznys"Autoři tréninku Vám poskytnou reálný byznys založený na dokonalém podnikatelském plánu, obdržíte tedy srozumitelný a krokový návod, jak v relativně krátké době dosáhnout markantních zisků. Konkrétně se tedy naučíteúčinný způsob výběru best seller produktu, s kterým budete obchodvat na Amazon.com,jak vybraný produkt vyrobit pod vlastní značkou a následně jej dodat do skladu Amazonu,realizovat efektivní marketing pro dokonalé zviditelnění Vámi nabízeného produktu,prodávat na největším internetovém obchodě světa účinnou a výdělečnou cestou. Obsah kurzu "Megybyznys"uvítací modul, ve kterém si ukážete, jak nejlépe nastartovat podnikání na Amazonu a dozvíte se několik základních informací o tomto úspěšném byznys modelu,kompletní 8-týdenní online mentoringový trénink, každé pondělí bude zveřejněna série videí, které Vás provedou od prvotních kroků až k samotnému prodeji na Amazonu,8 webinářů s autory kurzu, které jsou naplánovány na každý čtvrtek, můžete se těšt na další zajímavé informace a také zodpovězení Vašich dotazů,bezplatné aktualizace tréninku, doživotní přístup ke komunitě, neomezený přístup k diskuznímu fóru a skryté facebookové skupině, kde se můžete radit, diskutovat a dělit o své pocity,balíček aplikací - získate přístup ke 4 aplikacím, které byly vyvinuty exkluzivně pro členy online tréninku. Jednotlivé moduly kurzuUVÍTACÍ MODULW.1 Uvítací video W.2 Členská sekceW.3 Hlavní strategie úspěchuW.4 Vlastní značka - Private LabelW.5 RozhovorW.6 Představení AmazonuW.7 Otázky & odpovědiMODUL 1 - ZALOŽENÍ ÚČTU1.1 Úvodní video 1.2 Prodejní centrála Amazonu - Seller Central 1.3 Individuální a profesionální plán1.4 Proč začít prodávat v USA1.5 Prodávat jako fyzická osoba nebo firma1.6 Registrace prodejní centrály na Amazon.com1.7 Základní nastavení prodejní centrály1.8 Co máte vědět, než začnete vybírat produkt1.9 3 nejčastější chyby při výběru produktů1.10 Otázky a odpovědiMODUL 2 - VÝBĚR PRODUKTU2.1 Úvodní video2.2 Principy úspěšného prodeje na Amazonu2.3 Metodika výběru produktu2.4 5 kritérií pro hrubý výběr produktu2.5 6 kritérií pro detailní výběr produktu 1. část2.6 6 kritérií pro detailní výběr produktu 2. část2.7 Aplikace 6 kritérií na vybrané příležitosti2.8 Výběr 3 nejlepších příležitostí2.9 Otázky a odpovědiMODUL 3 - VÝBĚR DODAVATELE3.1 Úvodní video3.2 Jak poznám ideálního dodavatele?3.3 3 strategie, jak si zajistit produkt3.4 Registrace na Alibaba.com3.5 Hledání dodavatelů na Alibaba.com3.6 Vyhledávání na Google3.7 Jak se připravit na kontaktování dodavatele3.8 Strategie pro následné vyjednávání3.9 Poptáváme produkt3.10 Dodací podmínky a přeprava3.11 Obchodní kalkulace3.12 Otázky a odpovědiMODUL 4 - VLASTNÍ ZNAČKA4.1 Úvodní video4.2 Produktové vzorky4.3 Platební podmínky a dodací lhůty4.4 Konečný výběr dodavatele4.5 Jak vybrat název značky & produktu4.6 Vytvoření vlastní corporate identity4.7 Design obalu produktu4.8 Výběr obalu produktu4.9 Čárový kód produktu4.10 Otázky a odpovědiMODUL 5 - ZALISTOVÁNÍ PRODUKTU5.1 Úvodní video5.2 Co je to Amazon Listing a jak se připravit5.3 Klíčová slova5.4 Citlivá místa zákazníka5.5 Titulek produktu5.6 Popisek produktu5.7 Klíčové vlastnosti produktu v odrážkách5.8 Zalistování produktu5.9 Produktové fotografie5.10 Pečujte o svůj Amazon Listing5.11 Jak na kategorie vyžadující schválení5.12 Otázky a odpovědiMODUL 6 - NASKLADNĚNÍ PRODUKTU6.1 Úvodní video6.2 FBA vs. FBM6.3 Jak funguje sklad Amazonu (FBA)6.4 Čárové kódy a etikety6.5 Vytvoření Inventory order – FBA shipment6.6 Objednávka u dodavatele6.7 Kontrola výroby a vzorky pro Vás6.8 Zaslání zboží do Amazonu6.9 Naskladnění u Amazonu6.10 Otázky a odpovědiMODUL 7 - PROPAGACE PRODUKTU7.1 Úvodní video7.2 Nastavte správně svoji prodejní mašinu7.3 Nastavení emailové kampaně7.4 Sociální sítě7.5 Blogovací platforma tumbrl.com7.6 Budování důvěry zákazníka v produkt (Social proof)7.7 Přepnutí na Professional Selling Plan7.8 Otázky a odpovědiMODUL 8 - LAUNCH PRODUKTU8.1 Úvodní video8.2 Princip produktového launche8.3 PPC na Amazonu - Amazon Sponsored Products8.4 Hodnotné obsahy pro vaši cílovou skupinu8.5 Tiskové zprávy?8.6 Propagace na sociálních účtech8.7 Slevové kupóny8.8 Marketingový plán8.9 Otázky a odpovědiAplikace pro prodej na AmazonuMůj stopař - nástroj pro sledování denních prodejů.HotStuff - nástroj pro vyhledávání zajímavých příležitostí.MegaProfit - nástroj pro výpočet hrubého zisku produktu. ActiveMail - nástroj na zasílání automatických emailů. Už nyní se pracuje na vývoji dalších aplikací, které Vám budou automaticky přidány k účtu, jako příjemný bonus.O autorech produktu "Megabyznys"Tento kurz pro Vás připravil marketér Zdeňěk Steiner společně s Janem Furišem. Úspěšný podnikatel a obchodník Zdeněk Steiner pomáhá mnoha lidem plnit si své životní sny a cíle. Je majitelem největšího velkoobchodu s outletovým oblečením v podmínkách České republiky. Ve svých vzdělávacích programech nesměřuje svou pozornost pouze na dosahování úspěchu v obchodní sféře, ale zabývá se i všemi podstatnými aspekty lidského života. Zdeňkovo zapálení, nadšení a chuť do života je velice nakažlivé, nechte se tedy inspirovat.Jan Furiš je známý online podnikatel, který postavil pevný základ svým příjmům prostřednictvím  affiliate marketingu, síťovému marketingu a v neposlední řadě pomocí prodejní síťe Amazon.com, ve které se věnuje prodeji fyzických produktů.
Cena neuvedena

Popis

Jak prodávat na Amazonu, kurz Megabyznys

Online trénink, pocházející z dílny úspěšného podnikatele Zdeňka Steinera, pod názvem "Megabyznys" představuje mentoringový kurz z oblasti prodeje na Amazon.com. Konkrétně zde získáte bohaté know-how a zaručené postupy, směřující k efektivnímu prodeji fyzických produktů pod vlastní značkou na světovém trhu.

Pro koho je určen kurz "Megabyznys"

Tento unikátní kurz je pro všechny z Vás, kteří máte blízko k online světu a chcete s jeho pomocí začít vydělávat slušné peníze. Můžete být uplný začátečník bez jakýchkoli podnikatelských zkušeností či zarytý podnikatel, který podnikání na Amazon.com bere jako další investici či rozšíření svého dosavadního portfólia. 

Proč realizovat prodej na Amazon.com?

Doslova raketový vzestup ve světě zaznamenalo podnikání na Amazon.com. V podmínkách České republiky a na Slovenku zde působí pouze hrstka podnikatelů, jejichž výsledky ovšem dosahují markantní výše. K hlavním výhodám zejména patří

PRODEJ PO CELÉM SVĚTĚ

Síť Amazon.com Vám umožní podnikání v rámci celého světa, už nikdy nebudete omezováni hranicemi či lokálním trhem.

SNADNÁ LOGISTIKA

Činnosti spojené s logistikou zboží za Vás převezmou zaměstnanci center Amazonu. Příjem dodávky zboží, objednávky či vyřízení nepříjemných reklamací tak již nebude Váš problém.

VYTVOŘENÍ OSOBNÍ ZNAČKY

Na zahraničním trhu budete prodávat a propagovat zboží pod Vaší vlastní značkou.

CELOSVĚTOVĚ NEOMEZENÉ VÝDĚLKY

Prodejní síť Amazon.com představuje skutečně neomezené zbohatnutí, jelikož limity a horní hranice zisků si určujete pouze Vy sami.

ČTYŘ-HODINOVÝ PRACOVNÍ TÝDEN

Prodej na Amazonu.com se vyznačuje minimální časovou náročností, tudíž Vám zbyde mnoho času jen a jen pro sebe.

RYCHLÝ START VAŠEHO PODNIKÁNÍ

V rámci několika málo měsíců může být Váš byznys živý, prosperující a především výdělečný, žádný jiný typ podnikání Vám neumožní tak rychlý růst.

O online kurzu "Megabyznys"

Autoři tréninku Vám poskytnou reálný byznys založený na dokonalém podnikatelském plánu, obdržíte tedy srozumitelný a krokový návod, jak v relativně krátké době dosáhnout markantních zisků. Konkrétně se tedy naučíte

  1. účinný způsob výběru best seller produktu, s kterým budete obchodvat na Amazon.com,
  2. jak vybraný produkt vyrobit pod vlastní značkou a následně jej dodat do skladu Amazonu,
  3. realizovat efektivní marketing pro dokonalé zviditelnění Vámi nabízeného produktu,
  4. prodávat na největším internetovém obchodě světa účinnou a výdělečnou cestou.

Obsah kurzu "Megybyznys"

  • uvítací modul, ve kterém si ukážete, jak nejlépe nastartovat podnikání na Amazonu a dozvíte se několik základních informací o tomto úspěšném byznys modelu,
  • kompletní 8-týdenní online mentoringový trénink, každé pondělí bude zveřejněna série videí, které Vás provedou od prvotních kroků až k samotnému prodeji na Amazonu,
  • 8 webinářů s autory kurzu, které jsou naplánovány na každý čtvrtek, můžete se těšt na další zajímavé informace a také zodpovězení Vašich dotazů,
  • bezplatné aktualizace tréninku,
  • doživotní přístup ke komunitě, neomezený přístup k diskuznímu fóru a skryté facebookové skupině, kde se můžete radit, diskutovat a dělit o své pocity,
  • balíček aplikací - získate přístup ke 4 aplikacím, které byly vyvinuty exkluzivně pro členy online tréninku.

Jednotlivé moduly kurzu

UVÍTACÍ MODUL

  • W.1 Uvítací video
  • W.2 Členská sekce
  • W.3 Hlavní strategie úspěchu
  • W.4 Vlastní značka - Private Label
  • W.5 Rozhovor
  • W.6 Představení Amazonu
  • W.7 Otázky & odpovědi

MODUL 1 - ZALOŽENÍ ÚČTU

  • 1.1 Úvodní video
  • 1.2 Prodejní centrála Amazonu - Seller Central
  • 1.3 Individuální a profesionální plán
  • 1.4 Proč začít prodávat v USA
  • 1.5 Prodávat jako fyzická osoba nebo firma
  • 1.6 Registrace prodejní centrály na Amazon.com
  • 1.7 Základní nastavení prodejní centrály
  • 1.8 Co máte vědět, než začnete vybírat produkt
  • 1.9 3 nejčastější chyby při výběru produktů
  • 1.10 Otázky a odpovědi

MODUL 2 - VÝBĚR PRODUKTU

  • 2.1 Úvodní video
  • 2.2 Principy úspěšného prodeje na Amazonu
  • 2.3 Metodika výběru produktu
  • 2.4 5 kritérií pro hrubý výběr produktu
  • 2.5 6 kritérií pro detailní výběr produktu 1. část
  • 2.6 6 kritérií pro detailní výběr produktu 2. část
  • 2.7 Aplikace 6 kritérií na vybrané příležitosti
  • 2.8 Výběr 3 nejlepších příležitostí
  • 2.9 Otázky a odpovědi

MODUL 3 - VÝBĚR DODAVATELE

  • 3.1 Úvodní video
  • 3.2 Jak poznám ideálního dodavatele?
  • 3.3 3 strategie, jak si zajistit produkt
  • 3.4 Registrace na Alibaba.com
  • 3.5 Hledání dodavatelů na Alibaba.com
  • 3.6 Vyhledávání na Google
  • 3.7 Jak se připravit na kontaktování dodavatele
  • 3.8 Strategie pro následné vyjednávání
  • 3.9 Poptáváme produkt
  • 3.10 Dodací podmínky a přeprava
  • 3.11 Obchodní kalkulace
  • 3.12 Otázky a odpovědi

MODUL 4 - VLASTNÍ ZNAČKA

  • 4.1 Úvodní video
  • 4.2 Produktové vzorky
  • 4.3 Platební podmínky a dodací lhůty
  • 4.4 Konečný výběr dodavatele
  • 4.5 Jak vybrat název značky & produktu
  • 4.6 Vytvoření vlastní corporate identity
  • 4.7 Design obalu produktu
  • 4.8 Výběr obalu produktu
  • 4.9 Čárový kód produktu
  • 4.10 Otázky a odpovědi

MODUL 5 - ZALISTOVÁNÍ PRODUKTU

  • 5.1 Úvodní video
  • 5.2 Co je to Amazon Listing a jak se připravit
  • 5.3 Klíčová slova
  • 5.4 Citlivá místa zákazníka
  • 5.5 Titulek produktu
  • 5.6 Popisek produktu
  • 5.7 Klíčové vlastnosti produktu v odrážkách
  • 5.8 Zalistování produktu
  • 5.9 Produktové fotografie
  • 5.10 Pečujte o svůj Amazon Listing
  • 5.11 Jak na kategorie vyžadující schválení
  • 5.12 Otázky a odpovědi

MODUL 6 - NASKLADNĚNÍ PRODUKTU

  • 6.1 Úvodní video
  • 6.2 FBA vs. FBM
  • 6.3 Jak funguje sklad Amazonu (FBA)
  • 6.4 Čárové kódy a etikety
  • 6.5 Vytvoření Inventory order – FBA shipment
  • 6.6 Objednávka u dodavatele
  • 6.7 Kontrola výroby a vzorky pro Vás
  • 6.8 Zaslání zboží do Amazonu
  • 6.9 Naskladnění u Amazonu
  • 6.10 Otázky a odpovědi

MODUL 7 - PROPAGACE PRODUKTU

  • 7.1 Úvodní video
  • 7.2 Nastavte správně svoji prodejní mašinu
  • 7.3 Nastavení emailové kampaně
  • 7.4 Sociální sítě
  • 7.5 Blogovací platforma tumbrl.com
  • 7.6 Budování důvěry zákazníka v produkt (Social proof)
  • 7.7 Přepnutí na Professional Selling Plan
  • 7.8 Otázky a odpovědi

MODUL 8 - LAUNCH PRODUKTU

  • 8.1 Úvodní video
  • 8.2 Princip produktového launche
  • 8.3 PPC na Amazonu - Amazon Sponsored Products
  • 8.4 Hodnotné obsahy pro vaši cílovou skupinu
  • 8.5 Tiskové zprávy?
  • 8.6 Propagace na sociálních účtech
  • 8.7 Slevové kupóny
  • 8.8 Marketingový plán
  • 8.9 Otázky a odpovědi

Aplikace pro prodej na Amazonu

  • Můj stopař - nástroj pro sledování denních prodejů.
  • HotStuff - nástroj pro vyhledávání zajímavých příležitostí.
  • MegaProfit - nástroj pro výpočet hrubého zisku produktu.
  • ActiveMail - nástroj na zasílání automatických emailů.

Už nyní se pracuje na vývoji dalších aplikací, které Vám budou automaticky přidány k účtu, jako příjemný bonus.

O autorech produktu "Megabyznys"

Tento kurz pro Vás připravil marketér Zdeňěk Steiner společně s Janem Furišem.

Úspěšný podnikatel a obchodník Zdeněk Steiner pomáhá mnoha lidem plnit si své životní sny a cíle. Je majitelem největšího velkoobchodu s outletovým oblečením v podmínkách České republiky. Ve svých vzdělávacích programech nesměřuje svou pozornost pouze na dosahování úspěchu v obchodní sféře, ale zabývá se i všemi podstatnými aspekty lidského života. Zdeňkovo zapálení, nadšení a chuť do života je velice nakažlivé, nechte se tedy inspirovat.

Jan Furiš je známý online podnikatel, který postavil pevný základ svým příjmům prostřednictvím  affiliate marketingu, síťovému marketingu a v neposlední řadě pomocí prodejní síťe Amazon.com, ve které se věnuje prodeji fyzických produktů.

Podpůrné projekty k: Jak prodávat zboží na Amazonu díky kurzu Megabyznys

Webinář ke kurzu Megabyznys "Z nuly na Amazon za 8 týdnů"

0.0%
Webinář: Z nuly na Amazon za 8 týdnů. Podívejte se na záznam webináře k online …
Podobné kurzy z kategorie

Webinář Daniela Nytry "Automatizace prodeje"

0.0%
Webinář: Automatizace prodeje. Na tomto online živém vysílání s názvem …

Z nuly na sto

0.0%
Jednoduchý prodejní web lze vytvořit během několika hodin. Pokud míte co …