Série akcí po celé ČR "Kurz SEO a UX v praxi"



Série akcí po celé ČR "Kurz SEO a UX v praxi"



60%

Pavel Ungr, Jan Kvasnička Živé setkání: Kurz SEO a UX v praxiZkušený Pavel Ungr a Jan Kvasnička uspořádali všechny potřebné informace týkající se sféry SEO a UX do jednoho dne v akci "Kurz SEO a UX v praxi". Nejzazší termín se uskuteční 14.10.2015 v prostorách ostravského Hubu. Celý kurz je vysoce ceněn pro svoji praktičnost. Pro koho je praktický kurz určenTento kurz je vhodný pro všechny, kteří to s oblastní online podnikání myslí vážně a v ideálním případě již mají svůj vlastní fungující projekt. Vzhledem ke svému obsahu je určen především pro ty z Vás, kteří už disponují určitou základní orientací v online podnikání, zejména pro konzultanty, freelancery, majitele projektů a jejich spolupracovníky.  Více o "Kurzu SEO a UX v praxi"Jak již z názvu kurzu vyplývá, jeho obsah se bude zaměřovat na SEO a UX. Celá akce se skládá z šesti hlavních blokůCO ČEKÁME OD WEBU? KOMU PRODÁVÁME?jak správně začít s tvorbou webových stránek a na co si dát pozor,otázky, na které je nutné znát odpovědi,jak se tvoří persony,jak správně definovat cílové skupiny, analýza trhu a konkurence.ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV V PRAXIproč je analýza klíčových slov základním stavebním kamenem online marketingové strategie,jaké nástroje používat,čeho se vyvarovat, praktické tipy a triky. ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV - JAK PRACOVAT S VÝSTUPYjak efektivně přistupovat k výstupů z analýzy klíčových slov,jak s výslednými frázemi pracovat na webu,optimalizace vstupní stránky, vnitřní prolinkování,návrh informační architektury a publikační plán,analýza klíčových slov jako perpetuum mobile pro Vaše webové stránky.NÁVRH WEBU V PRAXI - JAK VYTVOŘIT VYSOCE KONVERZNÍ WEBpostup pro návrh výdělečného webu,jak zajistit co nevyšší konverze, jak optimalizovat web a nadále zdokonalovat.JAK NA SPRÁVNÉ SEOjak se efektivně vyhnout duplicitě webu,jak nastavit robot.txt, sitemapu, filtry i stránkování,co Vám Váš webmaster nechce prozradit,technické SEO tipy pro každého.SEO A UX TIPY A TRIKY NA ZÁVĚRmobilní vs responzivní webové stránky,jaké jsou klady a zápory HTTPS,co jsou strukturovaná data,jak realizovat lokální SEO a personalizaci,jak pracovat s obsahem webu,marketingové kanály a jak je vhodně používat,princip SEE-THINK-DO-CARE,co se o SEO a UX jinde nedozvíte.Bonusové materiályukázková předimplementační analýza webu,ukázková analýza klíčových slov,seznam článků, zaměřujících se na analýzu klíčových slov,ukázka informační architektury,postup pro tvorbu webových stránek,SEO checklist pro CMS.O autorech "Kurzu SEO a UX v praxi"Celodenním nabitým kurzem Vás bude provádět Pavel Ungr a Jan Kvasnička. Pavel je zkušený online marketér, specializující se na problematickou oblast SEO. V posledních letech pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant na volné noze. Vede školení nejem o SEO, publikuje o internetovém marketingu a účastní se mnoha odborných konferencích. Dále se zajímá o UX, obsahový marketing a sociální sítě a jejich efektivní využítí z pohledu inbound marketing.Jan se ve své práci zaměřuje především na UX, použitelnost webových stránek, zvyšování konverzních poměrů a webovým aplikacím od návrhu až po konečné testování. Dále aktivně spolupracuje s předními společnostmi v oblasti e-commerce a je vášnivým blogistou.
2 688

Popis

Živé setkání: Kurz SEO a UX v praxi

Zkušený Pavel Ungr a Jan Kvasnička uspořádali všechny potřebné informace týkající se sféry SEO a UX do jednoho dne v akci "Kurz SEO a UX v praxi". Nejzazší termín se uskuteční 14.10.2015 v prostorách ostravského Hubu. Celý kurz je vysoce ceněn pro svoji praktičnost.

Pro koho je praktický kurz určen

Tento kurz je vhodný pro všechny, kteří to s oblastní online podnikání myslí vážně a v ideálním případě již mají svůj vlastní fungující projekt. Vzhledem ke svému obsahu je určen především pro ty z Vás, kteří už disponují určitou základní orientací v online podnikání, zejména pro konzultanty, freelancery, majitele projektů a jejich spolupracovníky. 

Více o "Kurzu SEO a UX v praxi"

Jak již z názvu kurzu vyplývá, jeho obsah se bude zaměřovat na SEO a UX. Celá akce se skládá z šesti hlavních bloků

CO ČEKÁME OD WEBU? KOMU PRODÁVÁME?

  • jak správně začít s tvorbou webových stránek a na co si dát pozor,
  • otázky, na které je nutné znát odpovědi,
  • jak se tvoří persony,
  • jak správně definovat cílové skupiny,
  • analýza trhu a konkurence.

ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV V PRAXI

  • proč je analýza klíčových slov základním stavebním kamenem online marketingové strategie,
  • jaké nástroje používat,
  • čeho se vyvarovat,
  • praktické tipy a triky.

ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV - JAK PRACOVAT S VÝSTUPY

  • jak efektivně přistupovat k výstupů z analýzy klíčových slov,
  • jak s výslednými frázemi pracovat na webu,
  • optimalizace vstupní stránky, vnitřní prolinkování,
  • návrh informační architektury a publikační plán,
  • analýza klíčových slov jako perpetuum mobile pro Vaše webové stránky.

NÁVRH WEBU V PRAXI - JAK VYTVOŘIT VYSOCE KONVERZNÍ WEB

  • postup pro návrh výdělečného webu,
  • jak zajistit co nevyšší konverze,
  • jak optimalizovat web a nadále zdokonalovat.

JAK NA SPRÁVNÉ SEO

  • jak se efektivně vyhnout duplicitě webu,
  • jak nastavit robot.txt, sitemapu, filtry i stránkování,
  • co Vám Váš webmaster nechce prozradit,
  • technické SEO tipy pro každého.

SEO A UX TIPY A TRIKY NA ZÁVĚR

  • mobilní vs responzivní webové stránky,
  • jaké jsou klady a zápory HTTPS,
  • co jsou strukturovaná data,
  • jak realizovat lokální SEO a personalizaci,
  • jak pracovat s obsahem webu,
  • marketingové kanály a jak je vhodně používat,
  • princip SEE-THINK-DO-CARE,
  • co se o SEO a UX jinde nedozvíte.

Bonusové materiály

  • ukázková předimplementační analýza webu,
  • ukázková analýza klíčových slov,
  • seznam článků, zaměřujících se na analýzu klíčových slov,
  • ukázka informační architektury,
  • postup pro tvorbu webových stránek,
  • SEO checklist pro CMS.

O autorech "Kurzu SEO a UX v praxi"

Celodenním nabitým kurzem Vás bude provádět Pavel Ungr a Jan Kvasnička.

Pavel je zkušený online marketér, specializující se na problematickou oblast SEO. V posledních letech pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant na volné noze. Vede školení nejem o SEO, publikuje o internetovém marketingu a účastní se mnoha odborných konferencích. Dále se zajímá o UX, obsahový marketing a sociální sítě a jejich efektivní využítí z pohledu inbound marketing.

Jan se ve své práci zaměřuje především na UX, použitelnost webových stránek, zvyšování konverzních poměrů a webovým aplikacím od návrhu až po konečné testování. Dále aktivně spolupracuje s předními společnostmi v oblasti e-commerce a je vášnivým blogistou.

Podobné kurzy z kategorie

Webinář o Affilboxu

0.0%
Mário Roženský hovoří o affilboxu a o podnikání systémem provizí.

Jak prodávat zboží na Amazonu díky kurzu Megabyznys

0.0%
Jak prodávat na Amazonu, kurz Megabyznys. Online trénink, pocházející z dílny …

ESHOP KURZ

0.0%
Audiovizuální vzdělávací kurz pro eshopy, který probíhá on-line. Součástí …