Webinář na téma "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost"



Webinář na téma "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost"



0%

Mário Roženský Webinář: Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitostNa středu 8.7.2015 od 19:00 hod. je přichystán webinář na téma "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost", ve kterém se více dozvíte o novém softwaru pro zefektivnění zákaznické podpory. Celý software i webinář pro Vás přichystal známý online marketér Mário Roženský. Pro koho je vysílání "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost" určeno?Tento webinář zajisté potěší všechny, kteří mají na starosti zákaznickou podporu a hledají nové a zajímavé způsoby, jak si práci nejenom zjednodušit, ale především zkvalitnit.O čem bude webinář "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost"?V rámci tohoto webináře Vám Mário Roženský společně s Katkou Střelcovou představí nový software s názvem SupportBox a odkryjí téma zákaznické podpory. Konkrétně se zde bude hovořit z jakého důvodu dělat kvalitní podporu zákazníků,v jakém okamžiku je vhodné začít se zákaznickou podporou,jak vhodně delegovat podporu zákazníků na další lidi,jak prostřednictvím této podpory začít prodávat,představení užitečného nástroje SupportBox.Na každého zúčastněného také čeká příjemný dárek od autorů webináře.O autorovi Mário RoženskémMário Roženský je úspěšný a zkušený podnikatel, který svou pozornost v posledních letech zaměřuje především na oblast affiliate marketingu. Mário také jako první v podmínkách České republiky spustil český affiliate software a v neposlední řadě vytvořil a spustil jeden z mála českých vzdělávacích programů určený pro obchodníky.
Za email

Popis

Webinář: Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost

Na středu 8.7.2015 od 19:00 hod. je přichystán webinář na téma "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost", ve kterém se více dozvíte o novém softwaru pro zefektivnění zákaznické podpory. Celý software i webinář pro Vás přichystal známý online marketér Mário Roženský.

Pro koho je vysílání "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost" určeno?

Tento webinář zajisté potěší všechny, kteří mají na starosti zákaznickou podporu a hledají nové a zajímavé způsoby, jak si práci nejenom zjednodušit, ale především zkvalitnit.

O čem bude webinář "Podpora zákazníků, jako nevyužitá příležitost"?

V rámci tohoto webináře Vám Mário Roženský společně s Katkou Střelcovou představí nový software s názvem SupportBox a odkryjí téma zákaznické podpory. Konkrétně se zde bude hovořit

  • z jakého důvodu dělat kvalitní podporu zákazníků,
  • v jakém okamžiku je vhodné začít se zákaznickou podporou,
  • jak vhodně delegovat podporu zákazníků na další lidi,
  • jak prostřednictvím této podpory začít prodávat,
  • představení užitečného nástroje SupportBox.

Na každého zúčastněného také čeká příjemný dárek od autorů webináře.

O autorovi Mário Roženském

Mário Roženský je úspěšný a zkušený podnikatel, který svou pozornost v posledních letech zaměřuje především na oblast affiliate marketingu. Mário také jako první v podmínkách České republiky spustil český affiliate software a v neposlední řadě vytvořil a spustil jeden z mála českých vzdělávacích programů určený pro obchodníky.

Podobné kurzy z kategorie

Jak vznikl úspěšný kurz EmailAcademy Premium - detailně

100.0%
Zjistěte více o tom, jak vznikal kurz EmailAcademy Premium v roce 2013. …
299 Kč

Druhy online marketingu

0.0%
Jaké existují druhy marketingu a na co je třeba klást jaký důraz? Odpovědi …